torstai 18. helmikuuta 2010

HIMin kanssa lennolla

Terveiset Thaimaasta! Vihdoinkin ollaan perillä, matka oli tosi pitkä. Mutta hauska, sillä jo heti Helsingin lentokentällä näin HIMin basistin ja pian muutakin bändiä ja ne tulivat meidän kanssa samalla koneella Bangkokiin. Moikkasin HIMin rumpalia Kaasua, sillä äiti ja isi tuntee sen. Oli aika siidee. Kaasu sanoi, että HIM oli matkalla Australiaan, niillä on siellä kiertue. Ja sitten se toivotti meille hyvää lomaa.

Muutenkin lento meni hyvin, nukahdin melkein heti kun lähdettiin. Matkalla katsoin Family Guyta ja muita piirrettyjä. Äiti ja isikin nukkui, Leo valvoi kaikista pisimpään. Bangkokissa meillä oli aika kiire seuraavalle lennolle, mutta onneksi me pääsimme vähän jonojen ohi. Lento Krabiille oli ihan lyhyt, pelasin vaan DSIta.

Täällä on tosi kuuma, nyt on ilta ja heinäsirkat sirittää. Kävimme juuri syömässä thaimaalaista ruokaa ja jälkiruuaksi otimme kadun varrelta ihanat banaanipannukakut. Kävelimme samalla myös hieman kaupungilla ja huomasin, että täällä on tosi paljon erilaisia skeittimerkkejä myynnissä. Aionkin ostella tällä kertaa lelujen sijasta vaatteita.

Nyt kello on jo miltei puoli kaksitoista ja on aika mennä nukkumaan. Huomenna aion heti aamupalan jälkeen mennä uimaan, meidän hotellilla on monta erilaista allasta. Ja aamupalaksi syön lettuja, nakkeja ja nuudeleita.

terveisin,

Luukas

1. Hienoa, että olette turvallisesti perillä. Onks sulla skeittilauta messissä?

Mukavaa loman alkua ja himpulat vinkumaan,

Marfa

2. Heippa, olen äitisi työkaveri Sari ja aion takuulla lukea sun blogia joka päivä. Toivottavasti sulla on hauska matka. Kiva kun laitat kuviakin! Terkkuja muillekin, erityisesti äidille! T. SariK

3. Sama juttu Luukas, mä seuraan sua kuin hai laivaa <3
    Terkkuja!
    t.fanisi Satu

4. Moikka!
    Voi miten ihanalta teidän reissu kuulostaa! Hyvä että ehditte jatkolennolle.

Hmm, pitäisiköhän minun kokeilla tehdä banaanipannukakkua, jospa vaikka siten pääsisin hieman Thaimaa-fiiliksiin täällä talven keskellä?

Täällä sataa juuri nyt aivan mielettömästi lunta, pääsemmekin tekemään lumitöitä teidän kotipihalla!

T. Talonmiehet

5. Morjensta vaan täältä tosi kylmästä ja lumisesta Suomesta. Loisto homma, että pääsitte perille ja lennot meni hienosti. Vai että oikein HIMin poikien kanssa lentelitte. Mielenkiintoista. Mukavaa lomaa sinne auringon alle! Terkuin kisakatsomosta Taija ja pojat
    P.S Sanothan kaikille terveisiä ja erityisesti Leolle superterkut!

6. Hei kaikille ja kiitos kommenteista, mukavaa, että luette blogiani!

Marfa: äiti ei antanut ottaa skeittiä mukaan, vaikka olisinkin halunnut.

Talonmiehille äiti lähettää terveisiä, tsemppiä lumitöihin ;)

Taija & muut: Paljon terveisiä myös sinne Leo-kiukkupussilta ja meiltä muilta!